Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2007 17:56 - Два месеца по-късно
Автор: atman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1245 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.06.2007 13:51


Спомен 2 
 



    




    Два месеца след случката в Големи град вече се бях прибрал в родния си град. Бащами ми помогна да си намеря работа и запчнах да работя в склада на една фирма. Колегите бяха много свестни хора и сравнително млади, така че се разбирахме чудесно. Фирмата бе голяма с офиси и складове в по-гоемите градове в страната. В тези два месеца докато започнах работа имах време да примисля много живота си. Вече имах запалена искрата на търсача. Търсех духовното, някак си това бе заложено в мен. Вуйчо ми дулго време се занимава със Хатха Йога, и у нас имаше една книга. Понеже съм малко мързелив, а и асаните не ми привличаха внимането, се насочих към главата за медитацията. Не пишеше кой знае какво, а аз запален от първите две книги които прочетох на духовна тематика, търсех начин как да спра мислите си. И много се опитвах, затова и насочих вниманието си към медитацията. Но никаде не намирах отговор.

    Имам сестра, и тя получила за рождения си ден книгата на Мулдашев - От кого сме произлезли. Започнах да я чета, невероятен човек и невероятна книга. И така живота ми продължаваше да тече с идеята за хора които могат да медитират и да използват психическите си способности, много ми се искаше и аз да се науча. Вече се бях отказал от алкохола, не че съм прикалявал, дори не го обичах много, но всички го ползваха. Беше ми дошло в повечко последно време, а и търсенето ми към духовното направиха така че спрях да употребявам алкохол. Но все още пушех (не обикновенни цигари).

    Ето, че два месеца след инцидента назряваше момента да се родя отново.


Тагове:   месеца,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: atman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 48593
Постинги: 7
Коментари: 7
Гласове: 125
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031